.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف 286 کیلوگرم انواع مواد مخدر در آمل

فرمانده انتظامی آمل، از کشف و ضبط بیش از 286 کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی از عوامل تهیه و توزیع از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز  سرهنگ محمد صادق پهلوان در گفتگو با مهر اظهار داشت: در این رابطه 20 باند تهیه و توزیع مواد مخدر از مناطق مختلف کشور و بومی شهرستان کشف، شناسایی و منهدم شد.

وی افزود: بیش از 90 نفر از عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر سنتی و صنعتی در شهرستان آمل توسط  پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی آمل ادامه داد: در راستای برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر آمل، این فرماندهی در 45 طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز شهرستان آمل را در این مدت اجرا کرد.

پهلوان اضافه کرد: 14 هزار و 460 پاکت سیگار قاچاق در طرح های انتظامی در شهرستان آمل کشف و ضبط شد.

وی، طلاق، فروپاشی بنیان خانواده ها، افت عملکرد اجتماعی و کارآیی فرد، ایجاد بیماری های روانی در فرد نظیر افسردگی، رواج انواع بزهکاری ها را از پیامدهای بلای خانمانسوز مصرف مواد مخدر دانست.

فرمانده انتظامی آمل گفت: آگاه سازی عموم مردم به ویژه جوانان برای کاهش تقاضا از جمله وظایف تمامی مسئولان و افراد دلسوز جامعه است.

پهلوان، به نقش خانواده در پیشگیری از اعتیاد اشاره کرد و یادآورشد: وضعیت نابسامان خانوادگی یکی از عوامل مهم و مؤثر در ایجاد و گسترش اعتیاد است و خانواده را می توان مهم ترین نهاد اجتماعی در بیشتر جوامع انسانی دانست که تاثیر بسزایی در تکوین و تحول شخصیت فرد دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهروند املی 30 آبان 1391
سلام
نمردیم این پهلوان یه کاری کرد
خوشبختانه بعد از خراب کردن عروسیهای مردم
اینکارها را هم انجام میده
دم مردم امل گرم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.